2011. szeptember 11., vasárnap

Nagy sarok ülő garnitúra+ fotel 1ft, NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy jó állapotú Sarok garnitúra+ fotel.
Rokonoktól kaptam de sajnos nekem nem fér be sehova.
Szerintem jó állapotú, itt ott koszos a kárpit és helyenként megviseltebb de szerintem egy kis takarítás után szebb lesz! De ha egészében nézzük nem is látszik, csak amikor tüzetesen átvizsgáljuk akkor látjuk hogy itt-ott, koszos.
Természetesen az első dolgom volt beleülni és nagyon kényelmes, nagyon sajnálom hogy el kell adnom!
A sarokülő egyik oldalán ágyneműtartó van, a másik oldala pedig ággyá alakítható.
Ággyá alakítva sok hiba látható, foltos és szakadt is! (fényképeztem) De egyszerűen megvarrható, ott csak akkor látni ha ággyá van alakítva! Alap állapotban sehol sem szakadt!
Az ülőgarnitúra hátulja sem a legszebb, de az falnak van téve így szerintem az senkit sem zavar!
Jár hozzá egy fotel is!
Összességében szerintem ez egy jó ülőgarnitúra, ha elférne nálam nem adnám el!
Mérete:   280× 235cm.    Mélysége:   95cm.
Fekvő része ággyá alakítva: 140×200cm
Megkérek mindenkit csak az licitáljon aki el tudja vinni minnél hamarabb (max 1, másfél hét) mert jelenleg férjem műhelyében van és így nem tud ott dolgozni!
Baranya megyében Mohácson van a sarokülő!
Ha bármiben tudok segíteni kérdezz bátran!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-18 10:17
. Nagy sarok ülő garnitúra+ fotel 1ft, NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése